JAG MÅSTE OPERERA BORT MINA BRÖST :S

nej men allvarligt nu när rosa bandet kampanjerna går igång så blir man väll igentligen bara
mer medlidsam? aja, jag är nästan helt säker på att jag kommer få bröst cancer någon gång
i livet. jag har ju det typ i generna, usch. men min hemkunskaps lärare skrämde upp mig med
att jag kanske ska "operera bort mina bröst och få nya". HELL NO, I LIKE ME. NOT THAT FAKE
BOOBIE, THATS NOT ME
nej men allvarligt, vet en som har dött i bröstcancer sen vet jag några som fått det med.
och två styckna i familjen eller släkten va man nu vill säga. så jag är nästan helt säker på
att jag kommer få det. men chilla tet, det är ungefär som jag är säker på att jag kommer dö
i förtid pågrund av att jag inte äter grönsaker och sånt. men jaja, sånt här kan man alltid ändra
. men först och främst ska jag se till så mamma köper ett sånt här band till mig hehe
den ska allt få pryda min jacka i alla fall oktober ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0