(L)aget!

fyfan vad kul jag har haft! tror det har väldigt med saknade efter att träna
och allt fint folk runt omkring en!
hade friidrottsdag idag eller vad dom kallar det nu, men det har vart helt galet
kul! och vårat lag vann, och jag kan inte annat än älska min klass.
L vann 2 av 3 staffeter pluss att åttorna kom tvåa.
det enda som man kunde störa sig på under dagen är alla jävla sjuor
alla är så små och söta (blir avundsjuk), själv var man värsta tomboy? haha
men ska väll inte klaga har ju adam ;)

men aya tänkte skaka av mig lite fett innan jag drar in i duschen.
sen ska jag träffa jossa jonte å tobbe, så ska vi sova hos blondinjonte :D

jag saknar en datormus till min dator fortfarnde (n



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0