plugg (n








känns som jag har pluggat non stop i 2 dagar, fast det har jag verkligen inte gjort haha.
har tränat lite tennis idag och har vart med adam, det var tänkt att vi skulle ner på stan
men mådde piss. samma med so-provet så får ta det imorn ;)
ska snart sova men först ska jag plugga in det sista av so:n och engelskan så är väll kanske
klar om 15 minuter? sen ska jag sova som en stock!
på lördag drar jag till tranås med för lite tävling.
och en sjukt bra nyhet? för en gångs skull är jag hemma på halloween! fyfan vad nice!
slipper man med våran pinsamma stora dörr(?) ta imot små påskkärringar och andra små figurer
+ att man får en helt sjuk kväll med kompisarna, STOOORT plus på den!



















yo soy tuyo adam adre



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0