städa..

är det bara jag eller blir man jävligt glad när man får ordning på rummet med lite bra musik på?
fan vad skönt när man börjar få bort allt? har dammat hur länge som helst, fast började med att
damma av alla pokaler och nu är dom äntligen ute ur mitt rum! dom blir bara dammiga och det
är mkt roligare att ha pokaler på sitt rum när man är yngre, var så jävla trött på att ha runt
30pokaler stående på en hylla. hälften av dom var från när jag var jätte liten med. haha
men i alla fall, mitt rum börjar bli riktigt snyggt! jag älskar mitt rum men det är inte snyggt när det
är ostädat haha! men jag är ju som jag är, många älskar att ha det stökigt, tkr det är jobbigt att
städa. det är inte jobbigt att städa, men att komma igång med det är en helt annan sak!
jag älskar att ha ett städat rum, känns som om man lixom har gjort nåt grymt då lixom ;D
but that's me



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0