tänk två veckor..





efter tennisen åkte jag till adam, kändes som vi inte hade
sätts på evigheter? haha helt sjukt vi sågs ju i skolan oxå.
men det var länge sen vi var själva ;)
men fatta hur jobbigt det kommer va utan han i två veckor?
vad patetisk jag är haha. men aya, myste massa och kolla
film. påvägen hem träffade jag lite random folk oxå! fint snack
men jag var smått övertrött dock

på fredag så blir det tjejkväll med lite tjejor så ska vi
se the last airbender och på lördag sover jag över med adam.
fan kan inte fredag komma nu eller? :D
och snart är det att åka till gran canaria. fan vad jag tjatar
om det men är så sjukt pepp. det enda jag är opepp på är
alla läxor/uppsatser/prov innan jag åker och de jag måste
plugga på semestern (n













det har vart vi två, i snart 2 år.
varför kan du inte se för första gången?








                                                                                                                                                                                                                             mitt långa hår, fan vad jag vill ha det igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0