min rygg kan slänga sig i väggen

FAN vad sur jag blir asså. ska fan operera bort min knropp (y
nu tar min rygg över mitt liv och GISSA om jag är glad? kunde fortfarande
lirat badminton vid det här laget, lixom spelat i dom 2timmarna och 30minuterna
som jag alltid är pepp på? nehe, men då ger min rygg upp direkt efter träningspasset
(1timma och 15minuter) så fick skippa fritt spel, vilket är jävligt kul.
usch, ska även kapa av min knäckande fot som även börjar värka ibland heheheheh

aya, annars så kom jag fram till idag att jag inte ska klippa lugg förens efter gc,
så det blir väll i början av november :( längtar som fanken! men har ingen större lust
att bli svettig och snygg i pannan av värmen! men ska klippa av topparna längre än
vanligt, så får vi se om jag fixar utväxten(ifall den inte syns fööör mycket så skiter jag i det)
för vill ha mitt gamla, oslitna hår. så naturligt det bara går? hahahaha



Kommentarer
thilda

lätt att vi är de liksom, vem har sakt något annat?;)§

2010-09-15 @ 19:41:40
URL: http://thildie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0