rubbad 'familj'

efter skolan träffade jag jossa vid tr, drog till coop köpte en ben&jerrys big tumme upp på den!
drog hem till mig och börja se step up. sen drog jag på tennis träning, första gången på länge,
giissa hur det gick? + att jag inte hade några linser så såg inte vart bollen var påväg förens den
var över nät (y
efter det drog jag och jossa till jonte där tobbe oxå va, många skratt kan jag lova! sedan tog vi
deras moppar till donken, vet inte vad vi pratade om men helt plötsligt så sa alla bara "hon gör
det bara värre", tyckte själv att jag sa riktigt smarta saker!
fick skjuts hem sen oxå och kan lova att tobbe är mycket bättre på att skjutsa än helt sjukt läskiga
lizzie :s HAHAHAHA
har haft i alla fall haft en grym dag!

bror, syster, tvilling



Kommentarer
josefiin

den fina familjen :D

och JA jag tyckte jag förtjäna liiite mera plats för jag va sjuk (a)

loveu §

2010-09-09 @ 16:45:19
URL: http://josefiiijn.blogg.se/
lizzie

duuuu! jag äger på att köra :c bara för du e en mes åh inte tål fart ;) haha §

2010-09-11 @ 13:29:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0