inte bra på nåt! eller hmm skolan....

hej svejs, sitter just nu med min allt annat än roliga spanska JIPPI, är redigt trött på den nu...
Hade matte prov förut idag, gick bra och väldigt dåligt typ. hade en gråtattack, (vilka kommer om jag inte har vart arg eller ledsen på ett bra tag) tror den var lite pga stress, hann inte ens med sista frågan haha! kalla mig lipare, du blir den första!
adam kom hem till mig en kort stund(efter att jag glömt att vi skulle ha sällskap hem hehe) så tog det lite lugnt innan jag kastade ut honom för att plugga, nu sitter jag och råpluggar, tog en kort paus genom att skriva här. missade till och med min badminton för att jag tänkte fel vad det gäller mitt arbete i spanska och stödorden för det muntliga i samma uppgift. tänker fortsätta dränka mig en stund till i spanskan, sen ska jag gå och lägga mig tidigt.
måste bara säga en sak till. INGEN HISTORIA IMORN, TJUHU! tror adam blev döv när jag läste det för fick världens lycko vrål. det roliga är att jag tror hela min klass gjorde samma sak. för vi gick och drömde om att det inte skulle bli någon historia i morgon heller och viola! så istället för att sluta 4 imorn slutar jag 5 över 1 direkt efter spanskan, i like it, like it!

christmas; be with family and thoose who you love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0