Mini jul hos adre!

Hade en grym kväll tills jag skulle spela badminton, jätte mysigt faktiskt! Fick även lite julklappar här med som var hur fina som helst(bilden).
Adam å jag fick fotona(äntligen ett par bilder på oss utanför den digitala världen, tack!) tillsammans av mimmi och linus(en varsin) tillsammans med tuggumi tennis bollarna och smartpillrena.
Mockabönorna fick jag av lotta(världens goaste choklad).
Thomas sabo arbandet fick jag av ida willo henke, super fint!
Och rosen fick jag av adam som han har gjort helt själv, så jäkla fin!
Har världens bästa "svärfamilj", världens mysigaste som får mig att känna mig som hemma!

Ni får kanske se alla andra julklappar(om jag orkar hehe)



Kommentarer
jossa

sv; älskar dig med!

när åker du och åker skidor? <3

2011-12-26 @ 10:56:07
URL: http://josefiiijn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0