sitter med tuffsigt hår

om en liten stund ska jag iväg för lite badminton spel, middag och bowling med pärlorna! vi ska nämligen fira 35års jubilium! kommer bli super mysigt, absolut.

jag skrev faktiskt att jag skulle säga vad jag fick i julklapp, det blev en hel del så kommer bara skriva här nu; hörlurar från urbanear(röda), olika spel i olika former, böcker, liten leopard färgad plattång, thomas sabo klocka, ny adam ring hehe, päls halsduk(fejk), mössa med pälsboll, bio kort, skinnhandskar, rosa datormus(till min laptop såklart), iPhone skal(har dock inte fått en iPhone än, YES), öhm... pengar. kan ha glömt nåt. inte så värst intressant men har haft en grym julhelg.
igår körde vi även soyan till skavsta så nu är hon tillbaka i england, och hon tog mina skönaste skor... ()
nu ska jag göra mig iordning och packa allting för dagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0