weekend

okej, jag kan inte säga att jag blivit en bättre bloggare som jag verkligen trodde, HAHA skrattretande
i alla fall så var ju jag i oskarhamn och spelade laserdome med adam, jennie, bella, vigge, felix och hult.
väldigt kul! förutom lite bakslag för bella på andra matchen. bland det roligaste jag gjort iaf!
så sov jag hos adam den natten :*

dagen efter så fick jag dra mig hemåt för att baka kladdkaka med choklad frosting och noblesse. sedan drog jag mig tillbaka till adam för att fira att pojken blir 17 på onsdag. vart en för jävla kväll med härliga männsikor, me löv thoose kids! sov hos han den natten, älskar att sova bredvid honom

gick ut och gick med mathilda vid 2 dagen efter, vart en mysig runda med massa snack. kallt dock!
nu har jag suttit framför datorn med sofie på skype, plugg, fejjan och musik. snart ska jag dra ett glee avsnitt, snart är det tillåtet att kalla mig gleek.

valborg bild hehe



Kommentarer
din adam

älskar å sova bredvid dig med älskling, sover bäst när jag ligger bredvid dig ;*<3

2011-12-04 @ 20:08:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0