jag&adam innan vi gick till thilda

okej, börjar känna mig lite halvt småsjuk, men det försvinner nog snart ;)
ska va med adam idag och äga honom på lite xbox här hemma! har kommit
på att det är bara xbox jag faktiskt vinner över honom på.(förutom basket på
wii om jag är i toppform, eller så skulle jag äga honom på wakeboarding om
inte sa hur man skulle göra och hans toppresultat blev 1015 och mitt runt 600 -.-)
men aya, ska visa var yxan ska stå!
ikväll ska jag förhoppningsvis spela badminton med min syster, kommer suga.
men måste träna upp henne till ostkakan då vi faktiskt ska spela dubbel i B.
vill även bara säga att jag längtar till tisdag och min älskade izabelle! har inte träffat

henne på vadå? typ över två 2 veckor, iiinte okej!



Kommentarer
Adam/Add

du kommer verkligen spöa skiten ur mig älskling de vet jag redan nu ;):( fast de kommer bli sjukt kul&mysigt ;*

du är så obeskrivligt galet vacker Annie, jag tappar verkligen nästan ögonen när jag kollar på världens vackraste ;* om du bara visste hur enormt otroligt stolt jag är för att ha världens bästa&underbara&vackra&fina&söta&sexiga&snygga&heta flickvän ;* jag älskar dig Annie Engström så mycke<3 längtar efter dig så sjukt mycke redan!<33

2011-01-02 @ 10:33:19
izabelle ✫

älskliiiiiiiing fyfan vad jag längtar, kommer krama sönder dig något så dant!

och måste säga at guuud så fina ni är båda två :)

<3

2011-01-02 @ 18:57:24
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0