kom just på att jag inte har ett jäkla nyårslöfte..

aya får väll ta att sluta svära igen, jasså annie? och hur jävla bra kommer det gå då?
har försökt sluta sen 6an? fatta duktig 12åring jag var som tänkte så (h
hade en grym nyårs afton i alla fall. nyår är ett lyckorus för mig, blir så sjukt glad varje
nyår. känns som nåt helt nytt börjar. men det här året sluta jag i famnen på adam och började 2011
på samma sätt. så det är fortsättningen på något bra, på att ALLT är bra.
vad ska man säga? det var ett helt gäng härliga männsikor hemma hos thilda som sedan vandrade
vidare till adam där vi två sedan sov.
haha hände även mycket som man inte hann fatta mycket av.

aya, kom även hem från åre i förgår och nu snodde min familj mig så nu ska vi kolla på australia ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0