kortslutning hehe

okej allvarligt. jag använder alltid båda mina platt tångar nu när jag har lugg.
den lilla för att den är enklare för att fixa luggen och den större för att platta
hela håret. men det gick ju åt pipan idag. just när jag ska ta tag i den lilla så
kommer jag imot den lilla. så bara poff! så såg jag en gnista och så blev allt
svart. jahaja, kul? sen provar jag två gånger till, den stora jäveln la av.
så fick köpa en ny, så då gjorde jag det på redigt.
så köpte en från babyliss med både platt och lockfunktion (y
800kr, men så värt det. kändes bara hårt i min plånbok suck. plus att jag redan
då hade köpt massa underkläder. men aya, ska beställa ett par ed hardy skor nu
IAF och sen ska jag dra på träning.
först ska jag dock pressa in dom där jäkla linserna i mina ögon, och kanske göra
dom två sista talen innan matte provet imorn?

förra gången jag hade lugg, provade medd sånna där rullar. typ austin powers tjejers 60-tal hår eller nåt?
love it

bilden tagit med min gamla digitalkamera, måste även köpa en ny sådan haha



Kommentarer
josefiin

galet snygg !

2011-01-20 @ 22:09:07
URL: http://josefiiijn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0