luggen jahaaaaaaa?

första träningen med lugg idag då, och glömde såklart diademet och det var ett helvete.
för HATAR när jag har hår i ansiktet när jag kör badminton men nevars. hade med mig
hår spray, host host host. spraya nog ner hela hallen bara för att hålla den på plats.
aya, mixen gick åt helvete, både jag å mattias var as sura hela tiden he-he.

men annars idag så klippte jag mig och slinga mig, köpte en skjorta i strl44, en tröja och
ett linne och ett linslock för 195KR!? fu linslock, lovar att jag kommer hitta dig snart ändå..
åt även pizza med julia, och spelade lite TVspel såklart!

men nu ska jag försöka sova innan 10, lycka till annie!
suddig hehehehehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0