något jag vill ha..

just dom här glasögonen är inget jag vill ha/passar mig.
men ett par glasögon vill jag verkligen ha, är trött på den där obehagliga känslan av att inte
se fullt ut när jag inte hinner ta på mig linserna som tar en evighet (fortfarande), att trycka
in i ögonen. den där känslan irreterar mig enormt, speciellt när jag tränar tennis/badminton.
hoppas bara min mamma har lust att hjälpa mig med det där..
eftersom jag har endagars linser..
aya, man får väll hoppas!
och vet ni en till sak? jag bryr mig inte ett skit om vad folk kommer tycka när dom ser mig i

glasögon. det skulle bara vara ytterst skönt att kunna slippa den där äckliga känslan.

tkr ärlig talat det kan vara riktigt snyggt med glasögon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0