släkten eller saknade vänner?

okej först ock främst. hur fan ska jag kunna välja mellan yonex camp och italien?
det går bara inte. min sommar kommer bli att jag är mördar mkt borta.
och detta vet jag redan nu.
att välja mellan yonex camp och italien är som att välja mellan kompisar och släkten.
hela släkten till italien eller en sjuk vecka med massa kompisar och underbar träning
i år blir det typ mer än vanligt, jag kanske åker till båstad och vill dra till italien, england
och yonex camp.
england är redan bokat. ska dit på språk resa i 3 veckor. hade varit skönare om jag
kunde ta det nästa år, menmen, såhär är det.
italien eller träningsläger?
en mysvecka med släkten eller en hel sjuk vecka med vänner man knappt aldrig träffar?
hur svårt kan ett val bli?
aya vi får se, vilket jag än gör så blir det ju as king ;)

vs



Kommentarer
izabelle ✫

du lovade att inte åka bort så mycket i sommar.. :(

kommer ju förfan inte få träffa dig ett piss typ, fittkukhorarslenegerfaaaaan då <3

2011-01-25 @ 21:32:04
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0