dålig morgon + sovmorgon?

min antagligen enda sovmorgon på 3 veckor blev förstörd av min mens, tjiiihuuuuuuuu!
var helt utslagen och vart tvungen att gå upp å spy å skit.
till slut gick jag ner till raena så fick en värmekudde av henne, hon är underbar säger jag bara <3
vi börjar inte förens tolv men nu har vi börjat göra oss iordning å sånt för att kunna ta det lugnt när vi ska ta bussen klockan halv 12 in till churchill square(stvn?) då vi ska till nån festival vid stranden.

och för er som vill prata med mig så är det billigast om ni ringer via skype;
anniengstrom95
den tiden jag kan ringa å sånt via det är runt halv sex till halv sju. när vi kommer hem vid elva vill jag inte störa raena och john. ikväll vet jag dock inte om jag kommer hem till middagen..

have a nice day people ;)



Kommentarer
din adam

förstår inte hur du kan vara så otroligt vacker älskling, you make my knees so shakey I barely can stand ;*<3

2011-07-03 @ 18:46:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0