hejdå buss&volleyboll mates!

nu drar som sagt många hem, mina älskade små buss och volleyboll mates drar hem till sweden igen.
ef:are, sts:are och 'unknown name':are drar hem imorn.
skulle möta ella, mirre och molly vid bussen men sötisarna kunde inte komma för dom behövde säga hej då, eller ja, ni förtstår.
men mina spains är i mitt rum och anna fyller år idag/imorn, i spansk/svensk tid är hon redan 17! haha
känns hemskt att jag själv ska åka från brighton om mindre än en vecka och från mitt underbara gäng om en vecka..
samtidigt längtar jag såklart hem till mina underbara vänner och min urgulliga pojkvän.

förra discot "hippie" tema


bilderna är tagna med min lilla dåliga kamera hehe använder den när jag har min lilla väska



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0