@Brighton, hos colvins, min säng för de närmaste 3 veckorna

sådär ja efter en liten lift med flyget och en tripp med bussen med 6 härliga tjejer hamnade jag i Brighton, finally!
gud vad skönt att skriva på svenska, ända sedan jag kom hit vid 3? har jag pratat engelska, har pratat med mamma å pappa i kanske 10min i telen(men dessa bilar ner till italien). helt ensam sitter jag nu inne i sovrummet, imorgon kommer två spanjorer att bo hos mig, ganska spännande.
i alla fall var det kaos på flygplatsen i brighton, sts tanten som skulle ha kollt på allt hade noll koll. trodde vi var 6 personer som skulle till Brighton när vi var 7 och lalala. när vi kom fram till brighton möttes vi av spöregn och åska, svenska ledare som bara pratar engelska med oss. men ändå mysigt.
min värdfamilj är verkligen toppen, alla är super gulliga, speciellt deras bruna labrador Alfie. deras katt ser man knappt nåt av.
nu ska jag sova, ska upp klockan 7 imornbitti(8 i svensk tid). godnatt!

saknar min lilla add♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0