don't dare to make a fool of me, i'll fix it myself

har just ätit en god måltid med snabbmakaronis och nuggets! har även hunnit med ett utveckligssamtal som inte gav så mkt, han kunde bara i princip säga att i historia gick det bra(hans eget ämne) och att jag har energi. no shit sherlock, you told me friday! innan det spelade jag även tennis med min hel ömma kropp och utan linser vilka jag glömde hemma, usch. bollen bara flyger och jag hamnar efter, höhö. men jaja inget att klaga över! nu ska jag sätta mig med spanskan igen och maybe lite biologi med. har lite att göra tills fredag hehe.
men ni? JAG ÅKER TILL MIN KÄRA SYSTER I LONDON PÅ LÖRDAG, hur cooolt på en skala är inte det? och helgen efter ska vi fira att min söta pojke adam äntligen får fylla sina 17år,(dock är inte det förens några dagar senare).
don't hesitate with the "do-nothing-things" because everyone knows that you're going to fail in that case.
några visdoms ord när jag sitter här och vill bara skita i att plugga!(!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0