fullspäckad helg

sådärja! efter att ha pluggat hela veckan och sedan gjort det groteskt dumma provet så fick jag
stressa hem, stressa till åhlens(köpa ett par dumma nylon strumpbyxor som ändå var så dumma och hade fel färg), stressa till julia och stressa hem för att sedan ta imot lite fina flickor som jag skulle göra mig iordning med inför cc-festen. sedan fick vi stressa till bussen(it never ends), vart en förjävla grym kväll! naturfesten kanske var bra, men denna var helt klart BÄST! fick dock inte ätit nåt under hela dagen förutom vid frukost. fick en liten bit pizza där av mathilda som kunde fixa en hehe, sen när jag hoppa av bussen vid kvart över 1? så kom adam och mötte mig, frös sönder mina fotknutar eftersom jag hade ett par HEL söndriga nylonstrumpos och gladiator skor :(

dagen efter tog vi det lugnt fram till 12-1? sedan åkte vi hem till mig för att fixa lite, sedan åkte vi till mina söta kusiner som va hos min farmor och farfar. sedan åt vi middag med adams familj, hel trevligt! haha
efter det mötte vi upp jonte å jossa och tog oss hem till mig för ett häng i baljan, möjs!
de åkte hem vid tio och adam sov här ♥

idag så hälsa jag å min familj på hemma hos farmor och farfar igen(mamma å pappa kom hem igår från gc, en vecka efter mig:( + att sofie fortfarande är i london), så åt där innan kusinerna åkte hem igen.
vid 3 så kom mathilda hit för två timmars träning på tr, härligt! och så massa behövt snack haha
när jag kom hem så gjorde pappa vääääärldens godaste oxfilé med tjocka pommes(inte jätte tjocka läbbiga, utan smala breda) och vitlökssmör. SÅ JÄVLA GOTT, trodde jag skulle dö! speciellt när jag hade badminton efter det hahah xd
men ah, tyckte dett var en bra uppdatering eftersom jag vart väldigt off ett tag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0