La Razón Eres Tú

sådärja, har pluggat spanska i någon timma nu? ja i alla fall börjar jag bli ganska trött höhö.
för att prenta in lite mer i skallen än vad som går satte jag på "the reason" hoobastank på spanska.
men funkar inge vidare..
jag tänker inte klaga nåt över helgen mer än att det inte gick nåt vidare och hade ont i min rygg mer eller mindre under hela tävlingen(som tur är påverkar det inte matcherna) efter en smash som jag landade fel på. har desutom fett med träningsvärk eftersom jag inte tävlat på hur länge som helst. men hade en trevlig helg med dom fyra andra pärlorna!
kom hem runt 3? så kom adam efter en stund så chillade lite åså, sen vid nio var jag tvungen att plugga och nu tänker jag snart sova. men tänker komma ihåg att ta av mig linserna idag, dom är torra nu, usch.
nu ska jag nanna i min säng med min sjukt ömma kropp(rikard å jag hade typ stelhets tävling förut) så kramkalas, gonatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0