mina racketar :(

är lite halvt deprimerad just  nu för slog av strängarna på båda mina rack för några veckor sedan och har inte haft tid att skicka in dom på lagning(spelar med mitt gamla rack nu) men jag har tävling i helgen och på team sportia har dom inga strängar just nu och dom beställer dom från danmark så dom hinner inte komma innan tävlingen!
jag vill ju ha en snygg come back eftersom jag inte tävlat nåt den här säsongen än(var sjuk förra tävlingen och kunde inte ta mig till dm i helgen) , bläää :(
förhoppningsvis så har racketcentrat i linköping öppnat igen så pappa kan stränga dom där, men han åker upp dit på torsdag och jag beger mig på fredag :(

ett låååånt inlägg om mina små racketar hahah grattis till er som orkade läsa!


uppsala i våras, goa tjejer på bild!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0