a running fish or something awesomw like nemo

äntligen är jag klar med svenska arbetet, svinalängorna är bland det värsta jag läst/sätt och så skulle man skriva om det, YEY! hmm.. den var bra men äckligt hemskt sorglig.
var med min lilla adam och båda två var sjukt över trötta så vi roa oss lite på vårt speciella sätt hahahahaha döööör, så sjukt knäpp pojken är asså!
tyvär är jag så uttråkad att jag kollar på south park och just nu dissar de homosexuella, och så kör dom amerikansk fotboll och blablabla, kommer aldrig fatta den serien
nu ska jag försöka sova, sovmorgon till 20 i 11 YES!
och så taggar jag fredag, får snart träffa mina bästa brighton tjejer igen, ska bli hur kul som helst. blir ett helt gäng att sova hemma hos matilda med!


vanlig dag i pluuuuugget i brighton



Kommentarer
LouiseBladh

vad som händer på lördag? :P haha reunion vad jag vetXd men ja jag ska tävla dagen efter så det är därför jag inte sover över <3 :(

2011-10-18 @ 16:59:58
URL: http://louisebladh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0