angry onions

bara såhär ett tips på kvällskvisten, antingen är det jag som är helt psyko eller så luktar mina fingrar fortfarande vitlök sen jag rev vitlöken(minns inte vad det heter). jag kan i alla fall lova att igår lukta det fan! så tipset, försök att rica vitlöken med en pincett eller nåt, det luktar inte gått annars...

I ALLA FALL, fick svenska uppgiften inlämnad idag och det kändes hyfsat bra faktiskt, hoppas det inte gick åt helvete som det där helt jätte tråkiga referat provet.. idrotten var rolig med, men mitt huvud höll på att sprängas, har ju inte tränat nåt på 2 veckor pga hemsk förkylning, missade ju tävlingen i helgen... men va med min underbara jossa idag, vi gjorde kladdkaka :D nu sitter jag här och dregglar över kläder eller nåt. FICK FÖRRESTEN EN VIT BÄVER MÖSSA AV MAMMA FÖRUT, shit vad jag älskar henne. satt spontant och kollade på glitter skor igår, ska leta upp några riktigt heta. iaf så råka jag se en i tidningen och paff, i was in love, och idag satt lilla viola(mammas gris) på ull pallen i hallen med mössan på sig, min mamma är en ängel ♥
imorn blir det att vara med bästa jennie och bella!


vilken snygging bästis man har!



Kommentarer
josefin

bästa dagen, o de är du som är snygg vännen!

2011-10-19 @ 07:31:15
URL: http://josefiiijn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0