big ben

pojken min sov här inatt och ska försöka pallra mig iväg till hans öppet hus på skolan.
ska träffa bella jennie & beata senare oxå OCH jag hade biologi prov igår som säkert gick hyfsat förutom att göra små irreterande misstag som att tänka tvärt om. typ 10% istället för 90%, KUL!
men nu slipper jag ha allt det där i hjärnan iaf. nästa helg åker jag till göteborg för reunion party med mina saknade brighton tjejer! och helgen efter det är det gran canaria som gäller ;)
senare i november ska jag även försöka ta mig till england för att träffa min syster, därför denna bild på big ben!
men jajaja, vem orkar läsa mitt tjat, ska göra mig iordning nu



Kommentarer
din adam

jag läste allt å de va inte tjatigt?:( de va intressant:D<3

2011-10-16 @ 01:11:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0