OM JAG INTE FÅR LETA PÅSKÄGG IMORN BLIR DET INTE KUL!

idag ska vi sörja jesus, för han hängde på korset hela jävla dagen. jag tror inte på gud, men man vet ju aldrig om människan fanns? de som skrev bibeln måste ju haft nån tanke? dock kanske dom överdrev allt? aya, OM någon VEM SOM HELST hängde där tycker jag synd om denne personen. en sån lång lååååångfredag skulle inte jag vilja ha... nä på påskafton vill jag ha påskägg! vi firar dig till jul jesus!
jag fyllde ju faktiskt år igår, var verkligen hel mysigt! jennie å bella stod för dagens SKRATT, ni är lika sex intresserad som mig, fast ni tog det till en ny nivå! haha älskar er!
påkvällen kom lite släkt hem till oss och åt tårta å massa. idag har vi ätit påskbord och chokladpudding!
nu ska jag dö lite innan jag sofie och viktor drar för att se bio. dumma vvik har inte fått american reunion hit!
men det ska väll bli bra i alla fall, nu har ni fått lite upplysning om de. meeeen just det glömde säga att vi avslutade lovet med hitoria prov, kan ju säga att jag forfarande är stressad och att jag bara sov 6 timmar inatt, ibland vill jag att skolan ska vara ett papper som jag kan knyckla sönder...
MEN NU ÄR DET FANIMEJ ÖVER OCH DET ÄR LOOOOOOOOOV!


bild från när jag fyllde 15!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0