behind that confident face

LOV! härligt med att inte ha nån sista lektion=spanska var inställd och jag är på vääldigt bra humör ska jag säga er :D
idag ska vi även fira att min underbara kompis lizzie fyllde 17 igår! så blir lite tjej kväll på det!
nu ska jag försöka plugga lite till, kanske... usch. VEM FAN BRYR SIG OM MANLIGT OCH KVINNLIGT SPRÅK?
jag vet redan att killar inte förstår hälften av vad man menar. jag har vart tillsammans med adam i snart 20 månader och jag har förstått att dom är lite tröga! (älskar dig adam haha)
samhälles uppgiften har jag ändå kommit halvvägs med(igår), matten måste jag dock fixa...
jag har verkligen inte haft nån särskilt "pluggig" vecka, har redan gått på lov typ. sådär nu ska jag inte gnälla mer haha.
på söndag blir det åre vilket jag verkligen ser fram emot!


vad kan jag säga än att jag saknar brighton?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0