EUP

vi hade eu parlament på ellen key idag, vart faktiskt hyfsat seriöst, seriösare än vad jag trodde. nu låter jag hel knäpp. men det var kul! förutom dom gångerna jag ställde mig upp och försvara våran resolution i micken. det var ett misstag. trots att jag visste vad jagh skulle säga så försvann det bara helt när jag satte micken framför munnen. kunde inte låta bli att skratta när jag inte kom ihåg ett ord som "valuta", jag menar HALLÅ? VALUTA?
som ordförande gick det bättre ni vet man fick den här känslan "i got the power" och det är härligt när man slänger klubban i bordet och säger tystnad, haha. nu har jag bara drägglat framför tvn och datorn., så nu ska jag sätta mig med biologin igen ;)

jag ser jätte ledsen ut. JAG VET!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0