hallå...?

okej jag är så extremt sämst på allt som har med sminkning och sätta upp håret att göra. håret är ingen big deal,
MEN jag skulle gärna vilja kunna sminka mig såhär crazy ↓ eller hel snyggt med smokade ögon eller något liknande. skulle vara så jäkla roligt! idag när jag letade upp min gamla foundation och frågade om hjälp efter vilken ton jag skulle ha(så dålig är jag) så tipsade den urgulliga kvinnan i kassan mig om linda hallbergs blogg och stoppade ner en lapp med bloggens namn i min påse. hoppas man kan få lite hjälp på traven genom detta nu haha.

nu har jag läst om prokaryota och eukaryota alldeles för länge, nu blir det mys i min ziperall, natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0