bada balja!

vaknade upp i uthuset tillsammans med julia och oscar, hel galen kväll med prat mellan himmel å jord. BOKSTAVLIGT TALAT. kollade på kick ass på kvällen som var hel knäpp typ haha xd när de drog satte jag mig med matte boken i några timmar. vid halv fem kom mathilda å vi drog för lite träning på tr. dock kunde jag bara springa i 15min eftersom min benhinneinflamation har kommit tillbaka. TACK FÖR DET. efter det gav vi chuck å steven en rejäl måltid då vi var riktigt hungriga! efter det ladda vi för att bada balja vilken innebar kyla och skratt, satt där hur länge som helst haha!

helt galen fotografering påväg till baljan! kan ju säga att det var riktigt kallt, men helt klart värt det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0