BARA JAG SOM VILL HA SNÖ?

har inte kunnat använda denna alltför vintriga mössa, HALLÅ? JAG VILL HA SNÖ!
JAG VILL HOPPA I SNÖN, LEKA I DEN, HA SNÖBOLLSKRIG, MULA FOLK, KANSKE TILL OCH MED BLI MULAD SJÄLV? JAG LOVAR ATT ALLA SOM LÄSER DET HÄR FÅR MULA MIG NÄR DET KOMMER SNÖ OM DEN KOMMER!
det börja snöa förut... JAG BLIR SUPER GLAD, alla andra blir typ ledsna, sen av någon dum anledning SLUTADE DET SNÖA? sadface. okej, nu ska jag sluta klaga och gå ut i den dumma stormen UTAN snö :( för adam och jag ska äta pizza hehe :D och imorn så blir det badminton tävling på hemma plan, SUPER (y



Kommentarer
izabelle

Sv: Jag skulle aldrig någonsin klarat det utan er, aldrig. Det var ni som fick mig att vilja vakna varje morgon, att jag ens orkade ta varje andetag var tack vare er. Jag saknar dig, jag saknar oss, jag saknar 3K! Alla våra minnen, alla fantastiska dagar, dom får aldrig ta slut. Vi umgicks JÄMT, det får inte försvinna. Kan vi inte ses någon dag i veckan, bara vi tre tjejer? Känns som vi har mycket att ta igen, älskar dig massvis Annie "Annoo, Iggy" Engström ♥

2012-01-14 @ 00:25:50
URL: http://rakkurva.blogg.se/
izabelle

Sv: Kan du inte på måndag? Kan varken tisdag eller onsdag :( Hittade gamla bilder när jag städade idag, när du jag & Jennie tog bilder med din cam och posade för fullt haha, plus våra "rymma-hemmifrån"-brev om du minns dom.. ;) <3

2012-01-15 @ 01:57:16
URL: http://rakkurva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0