eivy&peak




dagens shopping var endast på jibbshop(tror jag det hette), köpte då underställs överdelen(den rosa/lila/vita) som jag kollat på i mer än ett år? och mössan(den är svart med lila text, just so you know) och tall tee:n. jag älskar eivy ♥
i går(?) fick jag även peak micro flisen av mina kära föräldrar, jag gillar!
nu har jag suttit ensammen hemma i flera timmar? kollat film och latat mig endast, mamma å pappa är hos några kompisar(inom pappas jobb) och har lite after-ski.
igår så spenderade vi hela kvällen tillsammans med malin som är här å jobbar på säsongen, åt på "Liten Krog", vrål gott! nu ska jag dö lite till, får ej heller igång tvn JIPPI! blir kanske även en film på datan igen...
pratade även i telefonen med adam nyss, hel mysigt! dock kollade han two and a half men med sin bror och jag satt vid datorn, whhuuut?
bara för att jag kom och tänka på det hade jag ett och ett halvt år på annan dag jul, vi uppmärksammade det kanppt själva, desutom så åkte sofie hem igen så följde med upp och lämnade av henne i skavsta...
men jag älskar min adam adre. trots att han är som han är! stort hjärta till knasbollen!

ps, när bilderna togs var jag alldeles nyduschad, blött hår och osminkad, snyggare kan man inte bli?!



Kommentarer
din adam

älskar dig med min Annie Engström så mycke!trodde det inte det existerade något så underbart som du, du är det bästa hänt mig ;*<3

å bara ett ps, för er som läser dehär, jag har världens snyggaste flickvän varje sekund av varje dag!<33

2012-01-05 @ 15:01:51
Anonym

älskar dig med min Annie Engström så mycke!trodde det inte det existerade något så underbart som du, du är det bästa hänt mig ;*<3

å bara ett ps, för er som läser dehär, jag har världens snyggaste flickvän varje sekund av varje dag!<33

2012-01-05 @ 15:02:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0