mama, im in love with a criminal

herreguuuuud, låten lämnar inte min hjärna! har haft en sjukt bra dag faktiskt, började med simhall i skolan där jag gjorde ryggplask(kullerbytta/volt ner i vattnet) vilket gav mig en röd rygg från rumpan och upp, YES! efter skolan mötte jag bella och jennie på stan åkte hem till bella och lagade vegetarisk tacopaj(inga tomater för mig!), sjukt gott faktiskt! gick en liten vandring i snölandet och satte oss för att kolla på våra gamla videos! hahah jag dog av skratt, jag var en irreterande liten tjej(lång, smal och muskulös!) med en röst som skulle kunna vara det kvinnliga sättet att hamna i målbrottet. detta var ca. 5-6 år sedan? kan lova att det gav många skratt. bitchighet och irreterande snorungar och sånna som pratar å pratar då munnen dyker upp i munnen, improvisering kallas det! jag bella å jennie fick även världens ide som vi satt å skratta åt med. nu ska lägga mig i sängen och försöka sova så fort som möjligt, nattinatt!

bella och jennie 2007, ska börja gräva min egen grav som la upp den här bilden... hörs imorn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0