OSTKAKAN

sådär jah, efter en helg med endast badminton på schemat kan jag nu tala om för er att min höger skinka + hela höger låret och hela ryggen nu lider av träningsvärk. för er som inte vet hur badminton får er kropp att känna, så kan jag tala om för er att högerbenet är det benet som jobbar ABSOLUT mest. och det känns. min handled är även helt död nu, så om jag kommer ihåg det, måste jag gå omkring med handledsvärmare i skolan mysigt men knäppt hehe.
tävlingen gick väll hyfsat, ska väll vara nöjd med min matchovana... ni som verkligen vill veta hur det gått kan nog läsa om det i tidningen imorn. för har tydligen en "cool bild" på mig. intervjuaren var iaf trevlig! efter dusten var han rolig att prata med, pingis spela han, racketsportare vet hur sånt känns hhahahahahaha. jaja, nu har jag och adam suttit och kollat på trassel och how to train your dragon(vilken vi även såg igår). nu ska jag snart lägga mig i sängen och dö. och jag skojar inte jag ska snart sova, tidigt eller inte. gonatt!


bild på mig och sofia, shit vad jag saknar göteborgaren!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0