peace out. typ.

ska snart lägga mig å läsa the lady of the rivers, den är hel bra!(trots att jag är bara i början)
om ni undrar varför jag är så råcool på bilden är det därför att jag inte gjort nåt idag typ förutom att spela tennis och badminton. skolan var.. lame. hände typ ingenting. desutom har jag fortfarande på mig träningskläderna under den turkosa munktröjan, ska kasta mig in i duschen och sova som jag skrev i början ↑ haha
imorn blir det simhall, JIHA! och fuck you som sa att man är fet om låren går ihop, mig sänker du inte! dom låren är där för att stanna. precis som steven. men precis som steven ska dom ta sig tusan på att jag ska kämpa för deras död inför sommaren! ha en godernatt!

über coooooolt - i have my issues.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0