tisdags kväll

nu ska jag stänga ner den här förbannade datorn som innehåller sex and the city avsnitten, god damn it!
tror faktiskt jag lyckas ta mig härifrån efter detta inlägg dock, ska duscha fort och läsa lite å sen somna in å
sova. haha, nä somna in å vakna!
i alla fall så var vi i simhallen idag ju och eftersom vi skulle göra massa konstiga hopp så stog jag och asgarva genom hela tiden. mest antagligen för jag har nått imot trampoliner. dom är ju fan inte stabila alltså! jag gillar fasta hårda saker. VARSEGOD ATT MISSTOLKA. dock menar jag typ, marken jag går på.
var på tr och fick min introduktion idag oxå, så nu jävlar ska jag bygga muskler runt handleder, knäna och ryggen/magen. snart kommer min kropp vara helt frisk!(förhoppnmingsvis), stannade en stund med mathilda efteråt. nu har jag bara suttit och kollat på sex and the city hela kvällen, hel bra!
sleep well sweeathearts!

skummade av köket med ett foto, tänkte att det behövdes nåt mer in the right time!



Kommentarer
josefin

sv: älskaar dig med! <3

2012-02-03 @ 22:32:33
URL: http://josefiiijn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0