oxford in two days

fick just ett svar på mitt mail från min host family som jag ska bo hos nu när jag åker till oxford och de kändes riktigt trevliga! det är en riktig lättnad såhär i stressen när jag försöker packa och inte glömma något.. det känns riktigt konstigt att inte mina brighton tjejer kommer vara med iår, så underbara människor!
att jag sitter inne framför datan nu och försöker skriva en lista med allt jag ska ta med mig förstör något fruktansvärt när det är så himla fint väder ute! vill ut i solen och göra vad som!
känner mig duktig som skriver nu, kommer nog göra det i oxford med men har ingen aning om hur mycket eftersom jag kommer ha fullt upp och bo med två andra tjejer som jag inte vet någonting om alls. vet inte ens vilket lánd de kommer ifrån.. imorgon eftermiddag lämnar jag i alla fall vvik och 7 på fredag lyfter planet.
jag saknar redan vvik. shit.



Kommentarer
Ida

Ha de så riktigt kul. Hur länge är du borta? Hoppas vi syns nåt i sommar. Vi saknar dig va rädd om dig. Bamsekram

2012-06-21 @ 20:08:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0