att blogga.

jag SUUGER på att blogga, finns inget intressant att skriva om tappar jag intresset grymt snabbt(eller om jag är iväg och inte orkar som när jag var i åre på sportlovet)!
hade tävling i helgen som gick ja bra och dåligt. och idag har jag varit med jossa, sjukt mysigt!
dock så har jag vart överlycklig hela tiden tills jag satte mig här i mitt rum och lyssna på musik för mig själv... har ingen aning om varför jag blev så knäpp! men nu hjälper innerpartysystem och seether mig på bättre humör!
men är fortfarande överlycklig i mitt lilla huvud (någonstans)!
fick reda på igår att jag även blivit uttagen till svenska cupen i år igen! YES! trodde de inte skulle bli då jag inte tävla nåt föraa säsongen typ (höhö). så blir rå träning tills dess!
nu ska jag fixa det sista med engelska redovisningen, njut av natten!

gammal bild såhär när jag sitter med min stationära dator!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0