continue smile and let people know that your strong enough

som sagt så gör jag inte så mkt just nu, söndagar och måndagar är mina rediga "träningsdagar" typ haha. nä men på söndagar brukar jag åka till tr och köra lite där och på kvällen är det badminton, måndagen tennis och badminton(+ att jag och mathilda har bestämt oss för att börja powerwalka direkt efter tennisen nu). men i söndags så dissade jag tr och rensade min garderob i stället! så nu ser jag vad jag har i garderoben igen haha xd
dock beställde jag en ny jacka, två klänningar, en topp, en sån där iphone väska(?) och en bikini.. tror inte det var nåt mer? fan vad jag längtar!
nu ska jag plugga svenska så att jag kan stå med min dumma redovisningen imorgon och känna mig hur säker som helst på det jag ska säga! ska se ut som världens bästa talare som vet precis vad jag talar om!(förhoppningsvis...)
ny raggnings replik om ni behöver den; vill du vara otrogen med mig? ;))))
haha dog lite åt den förut :')

såhär dum kan jag se ut när jag dansar line dance utan att ha koordination!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0